Špatná propagace nemovitosti v praktických ukázkách

15.04.2023

Propagace nemovitosti hraje klíčovou roli v úspěšném prodeji. Špatná propagace může vést k tomu, že vaše nemovitost bude přehlížena potenciálními kupujícími a prodej se protáhne na nekonečnou dobu. Zde jsou některé praktické ukázky špatné propagace nemovitosti, které byste se měli vyvarovat:


1.  Nedostatečné a nebo nekvalitní fotky

Fotografie jsou jedním z klíčových prvků propagace nemovitosti. Nekvalitní nebo amatérské fotografie mohou snížit zájem potenciálních kupujících o vaši nemovitost a vést k nižší prodejní ceně. Odborníci doporučují používat kvalitní fotografie, které zachycují vaši nemovitost v nejlepším světle. 

Řešení:

  • Investujte do kvalitních fotografií, které zachycují vaši nemovitost v nejlepším světle.

  • S promo kódem JARNISLEVA500 získáte slevu ve výši 500 CZK.

2. Špatný popis

Popis nemovitosti je další klíčovou součástí propagace. Popis nemovitosti by měl být informativní a zajímavý. Pokud je popis nejasný nebo špatně napsaný, může to vést k nižšímu zájmu potenciálních kupujících a nižší prodejní ceně.

Řešení:

  • Napište zajímavý a informativní popis vaší nemovitosti.

  • Pokud si nevíte rady, napište mi a já Vám s texty pomůžu.

ODHAD CENY NEMOVITOSTI ZDARMA

Jakou cenu má vaše nemovitost?

Zdarma vám to povím.

3.  Zanedbaná údržba

Pokud není vaše nemovitost v dobrém stavu, může to vést k nižší prodejní ceně. Je důležité zajistit, aby vaše nemovitost byla v dobrém stavu a připravena k prodeji. Pokud jsou potřeba opravy nebo úpravy, je lepší je provést před prodejem, aby nemovitost působila co nejlépe.

Řešení:

  • Udržujte vaši nemovitost v dobrém stavu a připravenou k prodeji.

  • Nemáte řemeslníka? Zajistím Vám malíře, zedníky, skvělé obkladače i další řemesla. Napište si o cenovou nabídku.

4. Nepříliš atraktivní propagace

Pokud vaše nemovitost není dostatečně propagována, může to vést k nižšímu zájmu potenciálních kupujících a nižší prodejní ceně. Je důležité zajistit, aby vaše nemovitost byla propagována všude, kde je to možné, včetně internetových portálů a sociálních sítí.

Řešení:

  • Propagujte svou nemovitost všude, kde je to možné, včetně internetových portálů a sociálních sítí.

  • Pokud si nevíte rady, napište mi a já Vám pomůžu s přípravou a exporty na nejdůležitější inzertní kanály.

5.  Nepříliš atraktivní poloha nemovitosti

Popis okolí nemovitosti je klíčový pro úspěšnou propagaci. Pokud se vaše nemovitost nachází v nevhodné části města nebo v oblasti s omezenou dostupností, může to potenciální kupující odradit. Je důležité zdůraznit výhody polohy vaší nemovitosti a připravit reklamu tak, aby tyto výhody byly jasně viditelné.

Řešení:

  • Popište nejbližší okolí do nejjemnějšího detailu. Pro pejskaře, pro maminky, kam na procházky apod.

  • Pokud si nevíte rady, napište mi a já Vám pomůžu.

6.  Špatně nastavená cena

Správné stanovení ceny je klíčové pro úspěšný prodej nemovitosti. Pokud je cena příliš vysoká, může to potenciální kupující odradit a prodloužit dobu prodeje. Na druhé straně, pokud cena bude příliš nízká, může to vést k nedostatečnému zisku. Pokud je cena nemovitosti neustále snižována, může to vést k dojmu, že se s nemovitostí něco špatného děje. Potenciální kupující mohou mít obavy, že není s nemovitostí něco v pořádku a mohou se rozhodnout pro jinou nabídku. 

Řešení:

  • Pokud je cena vaší nemovitosti správně stanovena, není třeba ji neustále snižovat nebo zvyšovat. S nastavením ceny vám pomůžu tady.

Špatná propagace nemovitosti v praktických ukázkách

7. Málo atraktivní interiér

Prezentace interiéru je další důležitou součástí propagace nemovitosti. Pokud je váš interiér přecpaný nábytkem, špatně uspořádaný a neupravený, může to odrazovat potenciální kupující. Je důležité připravit interiér tak, aby byl co nejatraktivnější pro potenciální kupující.

Řešení:

  • Investujte do služby homestaging, nebo do 3D vizualizací a ukažte vaši nemovitost v nejlepším světle.

  • Pokud si nevíte rady, napište mi, nebo si rovnou udělejte objednávku.

  • S promo kódem JARNISLEVA500 získáte slevu ve výši 500 CZK.


Pokud tedy plánujete prodat svou nemovitost, měli byste zvážit profesionální přípravu. Nejenže vám to pomůže získat nejvyšší prodejní cenu a rychlý prodej, ale také ušetří spoustu času a stresu. Nezapomeňte si najít zkušeného odborníka, který vám pomůže získat maximum z vaší nemovitosti.

Získejte nejvyšší prodejní cenu a rychlý prodej své nemovitosti! Kontaktujte nás a my vám pomůžeme s profesionální přípravou vaší nemovitosti k prodeji.

Online rezervace

Zarezervujte si konzultaci zdarma na téma: Jak připravit nemovitost na prodej. Rezervaci vám potvrdíme e-mailem.

Nejnovější články na našem blogu

Přečtěte si jako první, co je nového

ODHAD CENY NEMOVITOSTI ZDARMA

Jakou cenu má vaše nemovitost?

Zdarma vám to povím.

Výběr z nabídky

Pokud potřebujete jakoukoli pomoc týkající se nemovitostí, neváhejte mě kontaktovat.

Jmenuji se Pepa Hutera a s profesionálním přístupem a úctou ke klientům pracuji v oblasti realit od roku 2013. Baví mě to a snažím se svou práci odvádět na špičkové úrovni. Využívám nejmodernější technologie, jako jsou video prohlídky, profesionální fotografie a Home Staging, abych dosáhl jediného cíle: prodat vaši nemovitost za nejvyšší možnou cenu, aby jste byli naprosto spokojeni.

Tyto stránky jsem vytvořil proto, abych ukázal, že když dva lidé dělají totéž, nemusí to být výsledkově stejné. Rozdíl mezi realitními makléři je velmi zřejmý. Proto jsem zde sepsal své tipy a články, aby Vám pomohly při rozhodování, ať již prodeje nebo nákupu nemovitosti.

Každý prodej nemovitosti skrývá lidský příběh a to by se nikdy nemělo podceňovat. Proto si dávám záležet na každé práci, kterou odvádím, a dbám na své dobré jméno a pověst. Moje spokojení klienti jsou mé nejlepší reference.

Pokud jste dočetli až sem, máte můj obdiv a děkuji Vám za pozornost. Pokud Vás zajímá cokoliv dalšího, neváhejte mě kontaktovat. Rád se s Vámi setkám a probereme Vaše požadavky u kávy.